woensdag 16 september 2009

fotowedstrijd


14 opmerkingen:

  1. hallo

    ik denk dat het op die ene deur zit op het grote plein.

    gr fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey daan.

    ik denk dat dit de geschilderde deur is op het grote plein.

    groetjes amber.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een plaatje van dat bord op school bij het grote plein vlak naast het kleine doel van de christelijke basisschool bla, bla, bla?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het meisje met de pop op de deur met de bijbeltekst op het grote plein.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is het meisje rechts onderaan op ie deuren op het grote plein op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. op de deur van de school met dat bijbelverhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi daan, ik denk datik je foto weet, is het niet een popetje op het grote plein op die dubbele deur!? tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de deur op het plein waar dat bijbel stukje op staat. grz mirjam:P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die geschilderde deur op het schoolplein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de bovendtse staat op het plein op de deur op het grote plein



    groetjes martijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 reactie:dat meisje op de zijdeur van de kerk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die vrouw bij die bijbel op het grote plijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom

Welkom op mijn blog.
ik vind het gezellig dat u mijn blog bezoekt.
Ik hoop dat u het leuk vind.
kijk rustig en geef lekker je mening over je lievelingseten en nog veel meer.

Daan van Eck
Powered By Blogger

Blogarchief

Over mij

Asperen, Lingewaal/Gelderland, Netherlands

dingen die ik leuk vind

  • leukste boeken: de serie Overleven in de Wildernis, de stinkende-stuiterballen rage en Donald Duck's
  • leukste films: Quantum of solace, the Black Knigt, Mr. Beans holiday en Star Wars
  • leukste spellen en site's: Rome: total war en spele.nl


Zoeken in deze blog